برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

حمله همزمان «کیهان» به محسن تنابنده، رضا رشیدپور و سعید آقاخانی

منبع
کيهان
بروزرسانی
حمله همزمان «کیهان» به محسن تنابنده، رضا رشیدپور و سعید آقاخانی

کيهان/ يک نويسنده به‌رغم اعلام برائت از رسانه ملي، دوباره عاشق صداوسيما شد!
اين اولين بار نيست که برخي سلبريتي‌ها، پس از رجزخواني عليه صداوسيما، با سوداي پول و شهرت، دوباره شيفته آنتن مي‌شوند! پيش از اين نيز «محسن تنابنده» و «سعيد آقاخاني» با اينکه از عدم همکاري با صداوسيما به نشانه اعتراض سخن گفته و «رضا رشيدپور» نيز گفته بود حتي اگر کلاهش هم در صداوسيما جا بماند حاضر نيست براي برداشتن آن به آنجا برود، تغيير موضع 180 درجه‌اي داده بودند!
اين‌بار يکي از نويسندگان «مرد هزارچهره» پس از جوسازي عليه رسانه ملي و خوشحالي بابت جدايي‌اش از اين سازمان تغيير موضع داده و دوباره به صداوسيما برگشته است. وي قبلاً هم هنگام همکاري با سريال‌هاي سرشار از بودجه رسانه ملي، به عضو و فرزند اين رسانه تبديل شده بود، اما پس از قطع همکاري‌اش تبديل به منتقد سر سخت رسانه ملي و قوانين و خط قرمزهاي آن شد؛ آنچنان که کمپيني را در جهت تمسخر مميزي و نظارت در سيما راه انداخت.وي اخيرا نيز فيلمنامه يک کارگردان جوان را با محتوايي ضدمردمي نوشت و باعث يک پسرفت عميق در کارنامه کاري وي شد. اين نويسنده اما اخيرا و در آغاز يک همکاري ديگر، ناگهان تغيير چهره داده و نسبت به صداوسيما ابراز عشق و وفاداري کرده است!
جاي تعجب است که چرا برخي از مديران صداوسيما در مواجهه با اين مردان هزارچهره مماشات مي‌کنند و آنتن و پول عمومي را در اختيارشان قرار مي‌دهند؟!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar