برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

چند خبر سینمایی کوتاه از چند چهره معروف

منبع
خراسان
بروزرسانی
چند خبر سینمایی کوتاه از چند چهره معروف

خراسان/ سعيد آقاخاني پس از گذشت پنج ماه از آغاز ساخت «نون خ 3»، صبح ديروز تصويربرداري اين مجموعه را به پايان رساند. شقايق دهقان، سيروس ميمنت، علي صادقي و نسرين مرادي از بازيگران  اين سريال هستند.
سام درخشاني در مسابقه «شب‌هاي مافيا» ويژه نوروز به کارگرداني سعيد ابوطالب شرکت کرده است. کامبيز ديرباز، پژمان بازغي، شهرام قائدي و سپند اميرسليماني نيز ديگر چهره‌هاي حاضر در اين مسابقه هستند.
برزو نيک‌نژاد نويسنده و کارگردان سريال «دودکش 2» در گفت‌وگو با تسنيم، درباره ترکيب بازيگران اين فصل گفته است که گروه قديمي در آن حضور دارند و قرار است بازيگران جديدي هم اضافه شوند.
نازنين فراهاني در سريال تاريخي «مستوران» اثر سيدجمال سيدحاتمي ايفاي نقش کرده و در اين مجموعه با حميدرضا آذرنگ همبازي شده است. فصل اول «مستوران» در 26 قسمت ساخته خواهد شد.
پيمان قاسمخاني فردا مهمان برنامه «همرفيق» خواهد بود و با شهاب حسيني گفت‌وگو خواهد کرد. او اين روزها سريال کمدي «خوب، بد، جلف: راديواکتيو» ساخته محسن چگيني را در حال انتشار دارد.
عزت‌ا... مهرآوران در سريال «خودخواسته» به کارگرداني عليرضا بذرافشان نقش‌آفريني خواهد کرد. به گزارش فارس، اين مجموعه 30 قسمتي کمدي است و فيلم نامه آن را اميرعلي نبويان و علي دادرس نوشته‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar