logo

آیا مجیدی با اکران نوروزی «خورشید» موافقت می کند؟!

منبع
فارس
بروزرسانی
آیا مجیدی با اکران نوروزی «خورشید» موافقت می کند؟!

فارس/ در حالي که امسال در نوروز 99 اکران کم فروغي را خواهيم داشت، رايزني هايي در حال انجام است تا «خورشيد» مجيد مجيدي در اين مقطع زماني به اکران برسد.

 در شرايط کرونا، نوروز امسال صاحبان آثار چندان رغبتي براي اکران فيلم هايشان ندارند زيرا ستاد ملي کرونا از موج چهارم شيوع بيماري خبر مي دهد و احتمال تعطيلي سالن ها در اين شرايط زياد است. صاحبان آثار هم که براي فيلم هايشان هزينه هايي هنگفت را متحمل شدند، حاضر نيستند سرمايه هاي خود را به خطر بيندازند.
در حال حاضر «درخت گردو» ساخته محمد حسين مهدويان يکي از گزينه هاي قطعي اکران نوروزي است اما رايزني ها در حال انجام است که «خورشيد» ساخته مجيد مجيدي که توانست نظر بسياري از منتقدان و کارشناسان را  در جشنواره سي و هشتم جلب کند در اکران نوروزي قرار گيرد.
حال بايد ديد مجيد مجيدي رضايت به اکران فيلم «خورشيد» خواهد داد و اين فيلم که توانسته نظر داوران بين المللي را جلب کند،  با شرايط پيش رو و عدم ثبات سينما به دليل بيماري کوويد ۱۹ اکران خواهد شد.  با توجه به اين مهم که «خورشيد» نماينده ايران در اسکار 2021 است توقع مي رود اکران خوبي براي اين فيلم در نظر گرفته شود تا بتواند واکنش مخاطب و منتقدان را با خود همراه کند.
«خورشيد» درامي اجتماعي است که توسط مجيدي و نيما جاويدي نوشته شده است اين فيلم عنوان بهترين فيلم و بهترين فيلمنامه را از جشنواره سي و هشتم از آن خود کرد. فيلم به تهيه کنندگي امير بنان ساخته شده و در بخش مسابقه اصلي شيرطلايي هفتاد و هفتمين دوره جشنواره بين المللي فيلم ونيز انتخاب و برنده جايزه فانوس جادويي اين جشنواره شد. انتخاب منتقدان هاليوود ريپورتر در شماره بيست فيلم برتر دو جشنواره ونيز و تورنتو در سال 2020 قرار گرفت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar