برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

خواب عجیب کوروش تهامی که مدام تکرار میشود!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ کوروش تهامي متولد ۴ ارديبهشت ۱۳۵۰ در تهران بازيگر و مجري است. وي دانش‌ آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامي است و تاکنون تئاترهاي گوناگوني از او به نمايش در آمده است نخستين حضور او در سينما در سن ۲۵ سالگي بود که نخستين فيلم سينمايي‌ اش با نام «سينما سينماست» را بازي کرد او علاوه بر بازيگر نوازندگي و خواننده هم ميکند.   فعاليت در زمينه موسيقي و آواز از کارهاي وي در زمينه موسيقي و آواز مي توان به آوازي که در سريال روزي روزگاري خواند با آهنگسازي فرهاد فخرالديني اشاره کرد همچنين تيتراژ سريال عصر پاييزي که اجراي دوباره يک ترانه قديمي از ساخته هاي عطا الله خرم با تنظيم مجدد نيکان ابراهيمي به نام “خزان” بود..

شبنم طلوعي همسر اول کوروش تهامي
کوروش تهامي همسر سابق شبنم طلوعي ميباشد شبنم طلوعي بدليل گرايش به فرقه ي ضاله از کشور خارج شده است و در حال حاضر در شبکه انگليسي من و تو فعاليت ميکند.

پونه يزداني همسر دوم کوروش تهامي
هم اکنون پونه بزداني همسر کوروش تهامي ميباشد. تهامي در مورد همسرش مي گويد : همسرم ” پونه يزداني ” همکارم نيست اما از هنر خيلي سر در مياره  فارغ التحصيل رشته ي نقاشي و دو دوره ي گريم بين المللي رو گذرونده. عاشق رنگهاست و يه جورايي استاد چيده مان رنگ ها در کنار همديگه است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره