برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

روایت آرمان درویش بازیگر «ملکه گدایان» از نحوه ورودش به سینما

منبع
فيلم نيوز
بروزرسانی
روایت آرمان درویش بازیگر «ملکه گدایان» از نحوه ورودش به سینما

فيلم نيوز/ آرمان درويش بازيگر با استعداد سريال «ملکه گدايان»، در مصاحبه با «کافه آپارات» درباره نحوه ورودش به عرصه بازيگري گفت: من کارگرداني و ادبيات نمايشي خواندم، ولي هر دو را نيمه کاره رها کردم. در زمان دانشجويي يک فيلمنامه مي‌نوشتم که از دکترمحمدهادي کريمي مشاوره گرفتم. آقاي کريمي تاکيد داشتند که بازيگر شوم و همينطور شهاب حسيني که بعدها به واسطه دکتر کريمي با او آشنا و دوست شدم. شهاب چند وقت بعد، مرا براي بازي در فيلم «چهارشنبه» معرفي کرد و  شايد اگر او نبود نمي‌توانستم به راحتي جلوي دوربين بروم. شهاب حکم برادر بزرگ را برايم دارد و خيلي در مسير بازيگري به من کمک کرد.

بازيگر فيلم‌هاي «چهارشنبه» و «کمدي انساني» مي‌گويد تا کنون در فيلم‌هاي متعددي بازي کرده، اما بيشتر آنها هنوز اکران نشده‌اند: در سينما فقط چند فيلم از من اکران شده است؛ در حاليکه اغلب آنها هنوز ديده نشده‌اند. فيلم‌هايي مثل «خورشيد نيمه شب»، «لابي»، «پشت ديوار سکوت»، «مقيمان ناکجا»، «بازي‌هاي مردانه»، «لايه‌هاي دروغ» (محصول مشترک ايران و فنلاند) به همراه يک فيلم ديگر که با محمدعلي سجادي کار کرده‌ام.

اين بازيگر جوان تاکيد کرد: قبل از اينکه بازيگر شوم دو هفته در کارگاه بازيگري امين تارخ شرکت کردم و وقتي بچه‌ها در آنجا فيلم‌هاي مهم جهان را مثال مي‌زدند من تقريبا همه آنها را ديده بودم. من از ۱۳ سالگي بيشتر فيلم‌هاي مهم جهان را دنبال مي‌کردم و از همان زمان ناخودآگاه سطح سليقه سينمايي‌ام هم بالا رفت.

درويش با اشاره به اينکه فيلمبرداري سريال ۳۰ قسمتي «ملکه گدايان» تا خرداد و تيرماه سال آينده طول مي‌کشد، درباره نقش البرز توضيح داد: فکر مي‌کنم ارتباط مردم با نقش البرز از قسمت سوم به بعد شکل گرفت. البرز شخصيتي است که بازيگر به راحتي مي‌توانست اغراق شده و گل درشت بازي کند اما من سعي کردم به سمت اين مدل بازي نروم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar