نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

برگ برنده برای سریال‌سازی در تلویزیون چیست؟

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
برگ برنده برای سریال‌سازی در تلویزیون چیست؟

خبرآنلاين/ در مرحله فينالِ برنامه «سرياليست» که از جمعه شب با اعلام اسامي ۶ سريال برترِ سالِ ۹۹ آغاز شده تا کنون شبکه دو سيما با سريال‌هاي «بچه مهندس» و «از سرنوشت» صدرنشين است.
 به نقل از روابط عمومي شبکه دو،  روابط عمومي شبکه دو، در مرحله نهايي اين رقابت ، دو سريال با درون‌مايه اجتماعي (بچه مهندس و از سرنوشت)، سه سريال در ژانر کمدي (نون خ، پايتخت، زيرخاکي) و يک سريال معمايي (خانه امن) قرار دارند و از اين ميان تا کنون سريال‌هاي «بچه مهندس» و «از سرنوشت» شبکه دو صدرنشين اين رقابت هستند که نشان‌دهنده علاقه مردم به سريال‌هايي با درون‌مايه اجتماعي با محوريت مسائل روز جامعه است.

سعيد سعدي: سرمايه‌گذاري روي تحقيق و پژوهش برگ برنده سريال‌سازي است
سعيد سعدي تهيه‌کننده «بچه مهندس» که فصل جديد آن رمضان ۱۴۰۰ در جدول پخش برنامه‌هاي شبکه دو نيز قرار دارد، درباره نتيجه اين رقابت مردمي اظهار داشت: اهميت دادن به جوانان، اعتماد کردن به آنها و ميدان دادن به اين قشر از جامعه عموما با توجه مردم مواجه مي‌شود.
تهيه‌کننده «بچه مهندس» در ادامه بيان کرد: سريال‌سازي به قصه‌هايي نياز دارد که پوياتر بوده و خلاقيت بيشتري در خط داستاني آن لحاظ شده باشد. از سوي ديگر تحقيق و پژوهش يکي از عناصريست که مي‌تواند يک فيلمنامه متوسط را به يک فيلمنامه قوي ارتقا دهد و برگ برنده‌اي براي سريال شود، بنابراين بايد روي اين وجه از سريال‌سازي نيز سرمايه‌گذاري شود.


علي‌اکبر تحويليان: مردم در سال‌هاي اخير به سريال‌هايي با محوريت جوانان علاقمند مي‌شوند
علي اکبر تحويليان تهيه‌کننده «از سرنوشت» نيز با بيان اين مطلب که آراي مردمي بدون هيچ ملاحظه‌اي به سمت سريال خوب جذب مي‌شوند، افزود: نتيجه آراي مردم در اين رقابت نشان مي‌دهد که سريال‌هايي با محوريت مسائل روز جامعه و جوانان مورد اقبال بيننده قرار مي‌گيرد.
 به نظرم بهتر بود که در دسته‌بندي سريال‌ها ، ژانرهاي مختلف و عمدتا کمدي و درام از هم جدا مي‌شدند تا نتيجه‌گيري دقيق‌تري به دست مي‌آمد که بتوان براي سريال‌سازي در آينده از آن بهره‌مند شد.
از جمعه شب با اعلام اسامي ۶ سريال برتر آغاز شده و از  يکشنبه ۱۵ فروردين، سازندگان هر شش سريال با حضور مجدد در برنامه «سرياليست»، فرصت دارند براي سريال‌شان تبليغ کنند تا برترين سريال سال ۱۳۹۹ تلويزيون با رأي مردم انتخاب شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره