نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سوژه داغ هفته/ از تعداد قرص هایی که جان آزاده نامداری را گرفت تا ادعای زشت ریحانه پارسا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سوژه داغ هفته/ از تعداد قرص هایی که جان آزاده نامداری را گرفت تا ادعای زشت ریحانه پارسا

آخرين خبر/ در اين مطلب نگاهي داريم به سوژه ها و حواشي سينمايي هفته اي که گذشت.

بعد از خبر شوکه کننده درگذشت آزاده نامداري، همشهري آنلاين مدعي شد پزشکي قانوني علت فوت اين مجري را اعلام کرده است:

سريال منم دوستت دارم با نگاهي به مقوله خانواده و با بهره گيري از نظر کارشناسان، سعي دارد با ارائه راهکار‌هايي مبتني بر علوم روانشناسي به حل چالش‌هاي روزمره و در نتيجه تقويت روابط اعضاي خانواده کمک کند. موضوع قسمت جديد سريال منم دوستت دارم درباره عادت ماهيانه بانوان بود که اين تابو شکني نظرات مختلفي در پي داشت:

ريحانه پارسا با استوري يک نوشته در صفحه اينستاگرامش مدعي شد که سياوش اسعدي در سن ۱۶ سالگي به او تعارض کرده است. در ادامه اين ادعاي جنجالي، همسر اين کارگردان اين گونه واکنش نشان داد:

شايعه مهاجرت و پيوستن فرزاد حسني مجري و بازيگر به يکي از شبکه هاي فارسي زبان خارج از کشور در چند روز گذشته سر و صداي زيادي به پا کرد. او اين گونه به اين خبر واکنش نشان داد.

رضا داوود نژاد، بازيگر سينما و تلويزيون، پس از گذشت ۸ سال از فوت عسل بديعي، خواهر همسر خود، حقايقي تازه درباره‌ مرگ اين بازيگر مشهور را آشکار کرد.

مريم اميني، در اعتراض به پخش يک برنامه با نام «آقامرتضي» از شبکه سه سيما، آن را فيلمي مبتذل دانسته است که کوشيده يک کاريکاتور مثلا روشنفکر از شهيد آويني به نمايش درآورد و تصويري مشابهِ زنان بدکاره فيلمفارسي قبل از انقلاب ارائه کند.
 




خبرنگار: فاطمه معيني

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar