نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

بازگشت حشمت فردوس با نامی تازه به تلویزیون!

منبع
فارس
بروزرسانی
بازگشت حشمت فردوس با نامی تازه به تلویزیون!
فارس/ قسمت اول سريال رمضاني «ياور» در حالي روي آنتن رفت که به نظر مي رسد سعيد سلطاني فصل چهارم «ستايش» را در لفافه کارگرداني کرده است.

پخش قسمت نخست سريال «ياور» که مثلث مشهور سريال ستايش در سکون خبري آن را توليد کرده اند، در حالي روي آنتن رفت که فضاي آن بي شباهت به فصل سوم سريال ستايش نيست.

در اين سريال که تاکنون خلاصه داستاني از آن منتشر نشده، داريوش ارجمند دقيقا همان کاراکتر حشمت فردوس را بازي ميکند که اين بار «ياور» نام دارد و مانند فصل سوم ستايش، قصه سريال، پيرامون رابطه او با نوه اش ميگذرد.

همچنين «محمد حاتمي» نقش جمال پسر ياور و «ارسلان قاسمي» نقش محسن نوه او را بازي مي کنند و تم اصلي سريال رفاقت و جوانمردي است. اميد عليمرداني هم که او را بيشتر با کاراکتر رستم در سريال «ستايش» مي شناختيم، در اين سريال همچنان نقش رستم را بازي مي‌کند.

سعيد سلطاني با همراهي سعيد مطلبي قصه «ياور» را پيش برده است. مطلبي پيش از اين نيز قصه مجموعه «ستايش» را نوشته است.

مجموعه ستايش در اواخر دهه ۹۰ ساخته شد و براي اولين بار نرگس محمدي به عنوان بازيگر در آن حضور يافت. اين سريال که يک قصه عاشقانه و پر فراز و نشيب را روايت مي کرد، در زمان پخش خود با مخاطبان بسياري روبرو شد و علي رغم پخش هفتگي آن که جمعه شب ها روانه آنتن مي شد، توانست در زمان پخش رکورد تازه اي براي تلويزيون رغم بزند.

در ادامه فصل هاي دوم و سوم اين سريال نيز ساخته شدند که هيچ وقت از لحاظ کيفي به پاي فصل اول آن نرسيدند و با انتقادات بسياري از سوي مخاطبان مواجه شدند.

حالا به نظر مي رسد سازندگان ستايش اين بار با ياور قصه اي نانوشته از ادامه اين سريال ادامه دار را به تصوير کشيده اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar