logo
  1. برگزیده
سینما و چهره ها

فیلمبرداری یک فیلم سینمایی با گوشی آیفون ۱۲ پرومکس!

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
فیلمبرداری یک فیلم سینمایی با گوشی آیفون ۱۲ پرومکس!

خبرآنلاين/ فيلمبرداري فيلم «مرغ بيست ميليوني» به کارگرداني حامد صلح‌ميرزايي و بازي بهنوش بختياري و يوسف صيادي به پايان رسيد.
حامد صلح ميرزايي، کارگردان فيلم درباره اين تجربه متفاوت گفت: «از آن‌جايي که تجربه کارگرداني برايم بسيار جذاب است، تصميم گرفتم کاري متفاوت و جديد انجام دهم و با توجه به سابقه و مهارت فرهاد محمودي بعد از چند بار تست در زمان پيش توليد به پيشنهاد من تصميم گرفتيم که با استفاده از تکنولوژي روز، يعني تصويربرداري با گوشي آيفون ۱۲ پرومکس، فيلمبرداري را انجام دهيم و اين اتفاق افتاد.»
او ادامه داد: «کار با رضايت و موفقيت کامل به سرانجام رسيد و اميدوارم که با حاصل کار بتوانيم در اين روزهاي سخت، لحظات شادي را براي مخاطبان به وجود بياوريم.»

اين فيلم ماجراي دو جوان جوياي کار را روايت مي‌کند که در اين مسير، موقعيت‌هاي طنز و کميکي گريبان‌شان را مي‌گيرد... و درگير دردسرهاي جذاب و جالبي مي‌شوند.
ميرطاهر مظلومي، مهدي نامداري، يوسف صيادي، بهنوش بختياري، آرش نوذري، داريوش سليمي، مجيد شهرياري، شهين تسليمي، اسدالله يکتا، سهيل موسوي، سونيا فردي‌پور، رضا هاشمي‌نيا، صالح اسدي، تيما محمدي، حسين خرمدره، رويا رضازاده، ايليا مولايي، نويد ولي‌زاده، سعيد عيوضي، مهدي اميني، حسين احمدي و پارميس حيدري، بازيگران «مرغ بيست ميليوني» هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar