برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

ناگفته‌هایی جالب از بازیگران؛ از هنرپیشه ای که در همه فیلم‌ها می‌میرد تا کتک خوردن برد پیت!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
باشگاه خبرنگاران/در اين گزارش با حقايقي از اتفاقات سينمايي و بازيگران هاليوود آشنا شويد.

بازيگران بازتاب قصه‌هايي هستند که خودشان در آن‌ها بازي کرده اند و به نوبه خود بازتاب جامعه‌اي است که در آن زندگي مي‌کنند. غالباً اين بازيگران براي طرفداران خود در سراسر جهان اهميت زيادي پيدا مي‌کنند.

از طرفي، به دليل اينکه تماشاگران در  سراسر دنيا فيلم آن‌ها را تماشا مي‌کنند، قدرت بازيگران ديگر محدود به يک موقعيت خاص جغرافيايي نيست. آن‌ها با عملکرد شگفت انگيز در فيلم‌هاي سينمايي و زندگي، به شخصيت‌هاي مهمي تبديل مي‌شوند و حقايق مختلف در زندگي آن‌ها براي عده زيادي جذاب است؛ بنابراين، در اينجا ۲۰ حقيقت جذاب در مورد بازيگران محبوب آورده ايم که ممکن است تاکنون نشنيده باشيد.

دستمزد ۲۰ ميليون دلاري نيکلاس کيج براي فيلمي که هرگز اکران نشد
اين اتفاق افتاده است و نيکلاس کيج قصد داشت نقش سوپرمن را در فيلم سينمايي Superman Lives به کارگرداني تيم برتون در سال ۱۹۹۸ بازي کند که البته اين فيلم هرگز ساخته نشد. با اين حال او دستمزد ۲۰ ميليون دلاري خود را گرفت.

مردي که به وسيله شان کانري خلع سلاح شد

حقايقي جالب از بازيگران محبوب در هاليوود
لانا ترنر  به همراه شان کانري در حال تيراندازي بود که شخصي وارد صحنه فيلم مي‌شود و با اسلحه به سمت شان کانري نشانه مي‌ررود، اما کانري به سرعت او را خلع سلاح و به روي زمين پرتاب مي‌کند. شايد به همين دليل است که عده زيادي شان کانري را بهترين بازيگر فيلم‌هاي جيمزباند مي‌دانند.

بازيگري که زياد مي‌ميرد

حقايقي جالب از بازيگران محبوب در هاليوود
شايد شما هم متوجه شده باشيد شخصيت‌هايي که شان بين در آن‌ها بازي کرده بار‌ها و بار‌ها يا کشته شده اند و يا مرده اند. اما شايد آمار دقيق آن را ندانيد. ۲۵ مورد از شخصيت‌هايي که او در فيلم‌ها و سريال‌ها بازي کرده مرده اند.

بيل مري مدير برنامه ندارد
بيل مري، هيچگاه مدير برنامه نداشته است. اگرکسي بخواهد با او همکاري کند مي‌تواند براي او پيام صوتي بگذارد و اگر او تمايل به همکاري داشته باشد و از بازي در پروژه‌اي که به وي شده خوشش بيايد، آن را جواب مي‌دهد. البته شايد اين موضوع باعث شود که بيل مري تعدادي از نقش‌هاي مهم و خوب را هم از دست بدهد.

رونالد ريگان براي ايفاي نقش رئيس جمهور رد شده بود

حقايقي جالب از بازيگران محبوب در هاليوود
چهلمين رئيس جمهور آمريکا، پيش از اينکه وارد عرصه سياست شود يک بازيگر بود. ريگان در سال ۱۹۶۰ براي بازي در نقش رئيس جمهور در يک نمايش به نام «بهترين مرد» تست بازيگري داد، اما تهيه کنندگان اين اثر او را رد کردند و معتقد بودند براي نقش رئيس جمهور مناسب نيست. در هر صورت او توانست واقعا رئيس جمهور آمريکا شود.

کريستوفر واکن خستگي ناپذير

از سال ۱۹۷۴، کريستوفر واکن حضور فعالي در سينما داشته و تا ۲۰۱۰ هر سال در يک فيلم سينمايي بازي کرده است. در واقع او ۳۶ سال حضور بدون وقفه در سينما را تجربه کرده است.

جيم کري در نقش جک اسپارو

حقايقي جالب از بازيگران محبوب در هاليوود
انتخاب اول گور وربينسکي، کارگردان مجموعه فيلم‌هاي «دزدان دريايي کارائيب» براي نقش جک اسپارو، جيم کري بود. اما به دليل تداخل‌هاي برنامه‌اي جيم کري او نتوانست به اين نقش برسد و زماني که اولين قسمت مجموعه سينمايي دزدان دريايي کارائيب با عنوان «نفرين مرواريد سياه» در دست توليد بود، جيم کري در فيلم سينمايي «بروس قادر مطلق» بازي مي‌کرد.

حقيتي ديگر از جيم کري
کري، تاکنون چندين جايزه گلدن گلوب دريافت کرده است، اما هيچگاه نتوانسته نامزد جايزه اسکار شود. او در مراسم‌هاي متعددي در رابطه با اين موضوع شوخي کرده است.

نيکلاس کيج و ايفاي نقش در ماتريکس

حقايقي جالب از بازيگران محبوب در هاليوود
انتخاب‌هاي نيکلاس کيج از ميان نقش‌هايي که به وي پيشنهاد مي‌شود هميشه عجيب بوده است. اما شايد مهمترين اشتباهي که او مرتکب شده رد کردن پيشنهاد بازي در فيلم «ماتريکس» باشد. گفته مي‌شود او به اين دليل که فيلم در استراليا ضبط مي‌شده، حضور آن را رد کرده است.

بدترين نمره کلاس بازيگري براي جيمز فرانکو
جيمز فرانکو وقتي در فيلم سينمايي «۱۲۷ ساعت» بازي مي‌کرد در کلاس‌هاي بازيگري دانشگاه نيويورک اسم نوشته بود و پس از تست نهايي نمره D به وي داده شد. بعد از موفقيت فيلم «۱۲۷ ساعت» شخصي که به فرانکو نمره D داده بود از دانشگاه اخراج مي‌شود.

 وقتي نزديک بود برد پيت از تايسون کتک بخورد

حقايقي جالب از بازيگران محبوب در هاليوود

مايک تايسون در کتابش به نام «حقيقت بلامنازع» مي گويد که  يک بار شخصي را ديده که اتومبيل همسر سابقش خارج شده و وقتي تايسون را مي بيند به او مي گويد که کتکش نزند چون که فقط در حال تمرين ديالوگ هاي خود بوده اند. اين شخص کسي جز برد پيت نبود.

دستگيري رابرت داوني جونيور

رابرت داوني جونيور، يک بار در هنگام رانندگي و در حالي که مواد مخدر به همراه اسلحه در اختيار داشته است توسط پليس دستگير مي شود. بعد از گذراندن دوره اي در زندان و مراکز درماني، رابرت جونيور مسير زندگي اش را تغيير مي دهد.

منبع:scoopwhoop

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar