برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«دنیای ژوراسیک: اردوی کرتاسه» اکران می‌شود

منبع
ميزان
بروزرسانی
«دنیای ژوراسیک: اردوی کرتاسه» اکران می‌شود

ميزان/ کالين ترور که فيلم سينمايي «دنياي ژوراسيک: قلمرو» او اکران موفقي داشته از اکران «دنياي ژوراسيک:  کرتاسه» خبر داد.
 فيلم سينمايي «دنياي ژوراسيک: قلمرو» به کارگرداني کالين ترور و نويسندگي مشترک ترور و درک کانولي که در ابتدا قرار بود در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شود، اما به دليل همه‌گيري ويروس کرونا مراحل فيلمبرداري آن به تعويق افتاد و سرانجام اين محصول کمپاني يونيورسال پيکچرز به روي پرده آمد. کالين ترور در اکران اين فيلم خبر از فصل جديد انيميشني با اين مضمون داد.

ترورو در مصاحبه‌اي طي اکران فيلم در پاريس اعلام کرد: فيلم سينمايي «دنياي ژوراسيک: قلمرو» قابليت آن را دارد که مانند مجموعهٔ دنياي ستارگان/ Star Wars باشد که چندين کارگردان توانايي ادامه دادن راه کارگردان قبلي را داشته باشند و چيز بسيار متفاوت و جالبي خلق کند. ما اين کار را با انيميشن «دنياي ژوراسيک: اردوي کرتاسه» آغاز کرده‌ايم و سري جديد آن به زودي پخش مي‌شود. اما با اين حال ترور در ادامه تصحيح کرد که او در آينده خود را به طور کلي از اين مجموعه جدا نخواهد کرد و در سمت‌هاي ديگري به جز کارگرداني در ساخت دنباله فيلم‌ها فعاليت خواهم داشت.

او همچنين گفت: در سري جديد با فيلمي سرگرم‌کننده و جذاب رو‌به‌رو خواهيد شد و براي پيش بردن آن لحظه‌شماري مي‌کنم.


در فيلم «دنياي ژوراسيک: قلمرو/ Jurassic World: Dominion» کريس پرت، برايس دالاس هاوارد، سم، نيل، لورا درن، جف گلدبلوم، دنيلا پيندا، جيک جانسون و عمر سي بازي مي‌کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره