برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

«جکی چان» فیلم بعدی‌اش را کلید زد

منبع
مهر
بروزرسانی
«جکی چان» فیلم بعدی‌اش را کلید زد

مهر/ فيلمبرداري فيلم جديد جکي چان با عنوان «سواري» شروع شد.
به نقل از ورايتي، جکي چان فيلمبرداري فيلم بعدي‌اش را که با عنوان «سواري» ساخته مي‌شود و يک فيلم کمدي بر پايه هنرهاي رزمي در مورد يک مرد و اسبش است شروع کرد.
اين بازيگر سرشناس ۶۷ ساله در دوران کرونا نيز همچنان به فعاليت‌هايش ادامه داده و از سال ۲۰۱۹ سالي يک فيلم را راهي سينماها کرده است. در حالي که نام جکي چان همچنان به معني تضمين فروش بليت است، شماري از جديدترين فيلم‌هايش بسيار پرسروصدا شده‌اند.
در پلتفرم چيني نقد فيلم «دوبان» به فيلم «پيشتاز» وي که سال پيش ساخته شد از ۱۰ امتياز ۴.۵ داده‌اند و فيلم «رمز و راز مهر اژدها: سفري به چين» محصول سال ۲۰۱۹ نيز تنها ۳.۶ امتياز از ۱۰ امتياز را گرفته و وضعيت «شواليه سايه‌ها: بين ين و يانگ» هم وضعيت بهتري نداشته و تنها ۳.۸ امتياز گرفته است.
در هر حال انتظار مي‌رود فيلم جديد وي بتواند از اين مانع عبور کند. در «سواري» جکي چان در نقش يک رزمي‌کار به نام لائو لئو بازي مي‌کند که عاشق اسبش است. اما وي وقتي بدهي بالا مي‌آورد و مجبور مي‌شود کاري کند به نظر مي‌رسد اسبش را از دست خواهد داد.
اين فيلم قرار است براي اکران در سال ۲۰۲۲ آماده شود. عنوان چيني اين فيلم «روح اسب اژدها» است و اژدها به سابقه هنرهاي رزمي چان اشاره دارد.

فيلم را ژانگ زي سازنده «ستايشگر» نوشته و کارگرداني مي‌کند.
در کنار چان ديگر بازيگران فيلم عبارتند از گائو کيلين بازيگر «ستايشگر» و فرزند يکي از کمدين‌هاي محبوب چيني، ليو هاوکون که بازيگر محبوب ژانگ ييمو است و در «يک ثانيه» و «کليف واکرز» وي جلوي دوربين رفته است.
سال پيش فيلم «پيشتاز» جکي چان در چين ۴۴ ميليون دلار فروش کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره