logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

کام بک امیدوار کننده سیروس مقدم؛ نگاهی به قسمت اول سریال «جزیره»

منبع
سينما نوين
بروزرسانی

سینما نوین/ ساعاتی قبل اولین قسمت از سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم در پلتفرم فیلیمو منتشر شد. سریالی که اخبار ضد و نقیض در پیرامون آن (بازیگران، تعداد قسمت ها و...) فراوان بود اما آن‌چه در قسمت اول «جزیره» مشخص بود، قصه و کارگردانی استخوان دار و منسجم این مجموعه بود. مجموعه ای که در همین قسمت اول بسیار جلوتر از آن بود که انتظارش را داشتیم.

سیروس مقدم که پیش از این با مجموعه های تلویزیونی اش، تجربه مخاطبین میلیونی را داشته و تمامی قله های سریال سازی را با مجموعه هایش فتح کرده است، نشان می‌دهد بعد از شکست مطلق سریال «خواب زاده» در نمایش خانگی، این‌بار می‌خواهد در این مدیوم، بازگشت خود را به دوران طلایی اش ثابت کند.

محمدرضا فروتن، امیر مقاره، امیر کاظمی، السا فیروز آذر، شادی مختاری و حسام منظور از بازیگرانی بودند که در قسمت اول با نقش های آن‌ها بطور کامل آشنا شدیم و بطور ویژه و مفصل در مطالب آینده درباره آن‌ها خواهیم نوشت.

اما آن‌چه در قسمت اول بسیار عیان بود فیلمنامه ی سریال بود که خانواده شاهنگ؛ شخصیت های محوری آن را بر عهده دارند و محمدرضا فروتن، السا فیروزآذر و امیر مقاره در راس آن‌ها قرار گرفته اند.

فروتن همچون همیشه، پرستیژ دیالوگ گویی و بازی اش را در «جزیره» هم حفظ کرده، بازی فیروز آذر می‌تواند در قسمت های آینده بهتر شود و امیر مقاره که نقش ارشد شاهنگ را بر عهده دارد با کمترین دیالوگ در قسمت اول و با تکیه به نگاه، رفتار و زبان بدنش تا اینجای کار ثابت کرده که می‌توانیم به حضورش در این سریال و عرصه بازیگری تا حدود زیادی امیدوار باشیم و نگاهی مثبت به ورود این خواننده به جُرگه ی سینمای ایران داشته باشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره