سینما آزادی با 40درصدتخفیف ،فیلم اکران می کند!

منبع
بروزرسانی
سینما آزادی با 40درصدتخفیف ،فیلم اکران می کند!
خبرگزاري فارس: فيلم‌هاي سينمايي در سانس‌هاي اول و دوم سينما آزادي هر روز‌ با تخفيف 40 درصد نمايش داده مي‌شود. «رضا سعيدي‌پور» مدير سينما آزادي در گفت‌و‌گو با فارس درباره چگونگي نمايش فيلم با تخفيف در سالن‌هاي سينما، گفت: يک تعداد دوستداران سينما علاقمند‌ند فيلم را در سينما آزادي ببينند اما قيمت بليت اين سينما براي‌شان سنگين است. ما براي اينکه اين افراد بتوانند از فيلم‌ها بهره ببرند، هر روز سانس‌هاي اول و دوم سينما آزادي را با حدود 40 درصد از تخفيف بليت سينما ارائه مي‌کنيم و افراد مي‌توانند با بليت 3000 توماني فيلم را ببينند‌. در تمام دنيا مرسوم است که سانس‌هاي اول براي اينکه سالن سينما خالي نباشد با تخفيف بليت ارائه مي‌شود. * افت مخاطب طبيعي است وي درباره مخاطب سالن‌هاي سينما و کاهش آن توضيح داد: فيلم جديد اکران نشده و فيلم‌ها ‌‌تاريخ اکران‌شان گذشته است. همه‌ساله به اين صورت بوده که وقتي فيلم‌ها زياد روي اکران مي‌مانند، مخاطب تعدادش کم مي‌شود. اين افت مخاطب در حال حاضر طبيعي است، ‌تا زماني که فيلم جديد اکران شود بايد صبر کرد. اگر فيلم‌هاي خوب اکران شود، مردم آن را دنبال مي‌کنند و اين گيشه رونق پيدا مي‌کند اما اگر ‌فيلم خوب اکران نشود اين رکود ادامه پيدا مي‌کند. * «تهران 1500» نيمه آذر‌ماه اکران مي‌شود وي درباره فيلم‌هاي آينده که براي آزادي در نظر گرفته است گفت: اميدوار هستيم فيلم‌هاي خوب و با مخاطب بيشتري داشته باشيم. ما انيميشن «تهران 1500» را قرارداد داريم که از 15 آذرماه با سرگروهي سينما آزادي اکران مي‌شود. سعيدي‌پور در پاسخ به اين سوال که ممکن است فروش کلاه قرمزي براي تهران 1500 پيش بيايد گفت: «کلاه قرمزي» استثنا است. فيلم «تهران 1500» از فيلم‌هاي متوسط فروش بالاتري خواهد داشت. فيلم‌هايي مثل «اخراجي‌ها» و «کلاه قرمزي» يک دوره دارند. وي درباره آماده بودن سالن‌هاي سينما آزادي گفت: سينما آزادي از زماني که افتتاح شده تا به امروز سه ماه يک بار به طور مرتب تمام تجهيزات آن مورد بازبيني قرار مي‌گيرد و اگر نياز به تعمير داشته باشد حتما انجام مي‌شود. ‌هر قطعه‌اي که نياز باشد در انبار داريم و در زمان‌بندي مناسب تمام موارد سالن‌ها چک مي‌شود. وي در ادامه به هماهنگي با شوراي صنفي براي ارائه تخفيف اشاره کرد و گفت: معمولا مديريت يک سينما ابتدا با صاحبان فيلم‌ها براي تخفيف هماهنگي مي‌کند و به شوراي صنفي نمايش اطلاع مي‌دهد. اين اتفاق درباره سينما آزادي نيز افتاده و موافقت‌ها حاصل شده است.