نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ماجرای عشق مردی بی‌احساس به دختری شاداب

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ماجرای عشق مردی بی‌احساس به دختری شاداب

آخرین خبر/ داستان‌های عاشقانه همیشه جذاب هستند، به‌خصوص وقتی که جنس رابطه عاطفی دو طرف خاص باشد، مثل وقتی‌که دو آدم متفاوت و متضاد بهم علاقه‌مند می‌شوند و رابطه جذابی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. سریال «عشق فراموش نشدنی» روایت یکی از همین عشق‌های پراحساس و خاص است که البته در مسیر تحقق دسیسه‌های زیادی شکل می‌گیرد. سریالی محصول کُره جنوبی که توانست مخاطب زیادی جذب کند و در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

وقت عاشق شدن است

داستان سریال درباره مردی پولدار و موفق است که زنان زیادی به او علاقه دارند، اما او به‌ هیچ‌کس روی خوش نشان نمی‌دهد و فقط روی کارهایش متمرکز است. ثروت و موفقیت او باعث شده در فضای مجازی شایعات زیادی حول او شکل بگیرد، به‌خصوص این‌که همیشه یک پسربچه خوشگل اما عجیب هم همراه اوست که معلوم نیست فرزند خودش است یا فرزند برادرش. درحالی‌که خیلی‌ها درصدد هستند توجه این مرد را جلب کنند فیلمی در فضای مجازی از او و یک پرستار بچه پخش می‌شود. فیلمی که هرچند غیراخلاقی نیست اما نشان می‌دهد احتمالاً آقای خاص برای اولین بار عاشق شده. آن‌هم عاشق یک روان‌شناس کودک که پرحرف و خنده‌روست. دقیقاً ویژگی‌هایی برخلاف خودش. در یک میهمانی بزرگ قرار است این رابطه تکذیب شود، اما همه‌چیز جوری پیش می‌رود که حسادت آدم‌های زیادی را جلب می‌کند و باعث دردسرهای زیادی برای این آدم عاشق‌پیشه می‌شود. یک سریال رمانتیک، با رگه‌های جالبی از کمدی. (تماشای سریال با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

سریال دقیقاً فرمول ثابت عاشقانه‌های کُره‌ای را دارد، یک قوس سخت تا عاشق شدن، یک رابطه سینوسی پرفراز و نشیب، چند شخصیت بامزه، چند نفر بدجنس، و دو آدمی که به هم علاقه دارند اما از پس موانع پیش‌رو برنمی‌آیند. اگر یک درام عاشقانه با شیمی جذابی که بین دو شخصیت اصلی‌اش شکل گرفته را دوست دارید، که طراحی صحنه‌هایش شیک و پراز رنگ و حس خوب است سراغ سریال خوبی آمده‌اید که داستانی سرگرم کننده و دنیایی حال خوب‌کُن دارد. یک چیزی تو مایه‌های فصل دوم «آن‌شرلی» که با گیلبرت آشنا شده بود. این سریال جذاب را بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک با نِت همراه از لینک زیر تماشا کنید.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar