برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

استراحت مطلقی که شما را می‌ترساند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
استراحت مطلقی که شما را می‌ترساند

آخرین خبر/  تصور کنید در خانه‌ای بزرگ و قدیمی استراحت مطلق هستید، نباید از روی تخت تکان بخورید و تبلتی در اختیار دارید که تصاویر دوربین‌های مداربسته را به شما نشان می‌دهد. در این تصاویر شما حضور یک نفر را در خانه احساس می‌کنید. ترسناک‌ترین موقعیت ماجرا این است که شما امکان سرکشی به کنار گوشه این خانه بزرگ را ندارید و فقط باید روی تخت بمانید. به‌نظر می‌رسد چنین موقعیتی برای هرکسی ترسناک باشد به‌خصوص اگر خانمی باردار در چنین شرایطی قرار گرفته باشد. فیلم ترسناک «استراحت مطلق» چنین داستانی دارد. فیلمی که حسابی مخاطب را می‌ترساند و ترفندهای تازه‌ای برای ایجاد فضای وحشتناک دارد. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

قرار است حسابی بترسید

چراغ‌ها را خاموش کنید، هندزفری در گوش بگذارید و در تاریکی به تماشای فیلم بنشینید، آماده باشید، چون قرار است حسابی بترسید. این فیلم داستان زنی حامله است که با شوهرش به یک عمارت بزرگ نقل مکان کرده‌اند. خب ایده خانه جدید که تسخیر شده کمی تکراری به‌نظر می‌رسد اما عجله نکنید. در این فیلم شخصیت اصلی بنابه نظر پزشک باید استراحت مطلق باشد اما به‌جای سرک کشیدن، تصاویری را از دوربین مداربسته خانه روی تبلتش می‌بیند. روزها هم که شوهرش نیست فرصت مناسبی برای ارواح گرامی است که جولان بدهند و این زن بخت برگشته را بترسانند. اما با انگیزه‌های قوی که باید فیلم را ببینید تا متوجه عمق ماجرا شوید. فیلم یک پایان بندی غافلگیرانه هم دارد که جذاب‌ترش می‌کند. کافی است بدون نیاز به خرید اشتراک و با اینترنت همراه، از طریق گوشی، تبلت یا حتی اشتراک اینترنت همراه با تلویزیون هوشمند این فیلم را از بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، یا از لینک زیر تماشا کنید. تجربه ترسناکی را برای شما آرزومندیم.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید، اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:




.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar