برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ساخت نسخه احیا شده یک کمدی اکشن موفق دهه هشتاد میلادی

منبع
صبا
بروزرسانی
ساخت نسخه احیا شده یک کمدی اکشن موفق دهه هشتاد میلادی

صبا/ تهیه کنندگان فرانچایز «اسلحه برهنه» بالاخره کار پیش تولید نسخه تازه این کمدی اکشن موفق دهه هشتاد میلادی را شروع کردند.
 این نسخه قرار است به احیای داستان و حال و هوای این اثر قدیمی بپردازد.
مدیران کمپانی پارامونت با آنکه هنوز کار فیلمبرداری فیلم را آغاز نکرده اند، ۱۸ ژولای سال ۲۰۲۵ را به عنوان زمان اکران عمومی آن تعیین کرده‌اند.
هنوز نام کاملی برای نسخه احیا شده تازه انتخاب نشده است و آکیوا شافر به عنوان کارگردان آن معرفی شده است.
او در عین حال یکی از تهیه‌کنندگان قسمت تازه نیز هست و کار نگارش فیلمنامه را با همکاری داگ ماند انجام داده است.
اطلاعی از داستان نسخه تازه اسلحه برهنه در دست نیست، اما گفته می‌شود دقیقا در حال و هوای همان نسخه اصلی ساخته خواهد شد و نگاهی امروزی به ماجراها خواهد داشت.

لیام نیسن قهرمان اکشن میانسال یک دهه اخیر سینما، در نسخه تازه در قالب کاراکتر کارآگاه فرانک دربین نا امید و تهی مغز ظاهر می شود. در نسخه اصلی این نقش را لزلی نلسن بازی کرد.
او یک مامور بی دست و پای اداره پلیس است که باید با عوامل و باندهای شرور سطح شهر مبارزه کند. ناتوانی او در اجرای قانون باعث خلق لحظات شاد و کمیکی می‌شود که خط اصلی داستان فیلم را به جلو می‌برد.
قسمت اول فیلم سال ۱۹۸۸ اکران عمومی شد و لقب یکی از پرفروش ترین محصولات سال را گرفت. دو قسمت بعدی این فرانچایز سال‌های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۴ به روی پرده سینماهای جهان رفتند.
استقبال تماشاگران از قسمتهای بعدی این مجموعه کمدی اکشن هم بسیار خوب بود و برای این سه‌گانه فروش کلی جهانی بسیار خوب ۵۰۰ میلیون دلاری را به همراه داشت.
نیسن که تا پیش از این بازیگر محصولات درام یا اکشن سینما بوده، از حضور در یک نقش کمدی استقبال کرده و آنرا گامی تازه در کارنامه هنری خود ارزیابی می‌کند.
به گفته او:« همیشه فرانچایز اسلحه برهنه و بازی نلسن را دوست داشتم و خیلی خوشحالمن که ورودم به ژانر کمدی با بازی در نسخه تازه ای از فیلمی کلاسیک است که هم من و هم عموم تماشاگران آن را دوست داشته و خاطرات بسیار خوبی با آن دارند.»
مدیران پارامونت گفته اند نسخه تازه اسلحه برهنه را نیز تبدیل به یک مجموعه دنباله دار سینمایی می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره