نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
آشپزی من

طرز تهیه پیتزا سیر و مرغ

منبع
پارسي دي
بروزرسانی
طرز تهیه پیتزا سیر و مرغ

پارسی دی/پیتزا ها طعم و مزه خوبی دارند بخصوص که در خانه تهیه شوند شما می توانید پیتزای خانگی را با مواد دلخواه تهیه کنید و یک پیتزای سالم خانگی داشته باشید. این پیتزا طعم و مزه خوبی دارد و شما می توانید با خمیر آماده پیتزا تهیه کنید یا می توانید خودتان در منزل خمیر تهیه کنید که راحت می باشد ما در آموزش های قبلی به شما طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی را به یاد دادیم ولی اگر وقت کافی ندارید می توانید از خمیر آماده استفاده کنید. ا
مواد لازم
سیر 1 بوته
کره 30 گرم
جعفری کمی
روغن زیتون 3 ق غذا خوری

فیله مرغ 3 عدد
قارچ به دلخواه 5 عدد
پنیر پیتزا به مقدار لازم
سس کچاب کمی
خمیر پیتزا به مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه به مقدار لازم
طرز تهیه پیتزا سیر و مرغ
1مرحله اول: تهیه خمیر سیر
ابتدا خمیر پیتزا را در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود. در ادامه سیر را حبه کنید و به همراه کره و روغن زیتون و کمی جعفری داخل مخلوط کن یا میکسر بریزید یا با کمک گوشتکوب برقی میکس کنید تا پوره و له شود.
2مرحله دوم: تفت دادن مرغ
در ادامه فیله مرغ را با کمی نمک و فلفل سیاه طعم دار کنید و داخل تابه کمی کره ریخته و داخل کره سرخ کنید تا رنگ مرغ تغییر و نرم شود. قارچ ها را خوب بشورید و اسلایس کنید.
3مرحله سوم: چیدن داخل خمیر

حالا خمیر پیتزا خانگی یا آماده را داخل سینی فر قرار دهید و یک لایه سس کچاب روی آن بمالید و بعد خمیر سیر تهیه شده در مرحله اول را نیز بزنید و بعد فیله های مرغ سرخ شده را به همراه قارچ اسلایس شده بریزید و روی پیتزا را با پنیر کاور کنید.
4مرحله چهارم: تهیه پیتزا مرغ و سیر
به دلخواه می توانید روی پنیر کمی گوجه یا فلفل دلمه خرد شده قرار دهید و در فر از قبل گرم شده به مدت 25 دقیقه با دمای 180 فر گازی قرار دهید تا پیتزا پخته شود.
فوت و فن های دستور پخت پیتزا سیر و مرغ
می توانید قارچ را خذف کنید.
اگر بگذارید فر داغ باشد دیگر قارچ آب نمی اندازد.
برای این که خمیر شما نرم شود بهتر است یک کاسه آب داخل فر قرار دهید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره