نماد آخرین خبر

طرز تهيه ساندويچ استيک مرغ با پنير

منبع
بروزرسانی
طرز تهيه ساندويچ استيک مرغ با پنير

کتاب کاله/ ساندويچ استيک مرغ با پنير اسرم از غذاهاي لذيذ و خوشمزه‌اي است که به راحتي مي‌توانيد آن را در خانه تهيه کنيد. طعم مرغ با پنير اسرم در اين ساندويچ بسيار دلپذير بوده و مي‌تواند اين ساندويچ ساده را به يک غذاي عالي براي شما و خانواده‌تان تبديل کند. حتي مي‌توانيد از اين ساندويچ خوش طعم براي پذيرايي از مهمانان خود در دورهمي‌ها سرو کنيد. براي تهيه اين ساندويچ خوشمزه به مواد اوليه خاصي نياز نخواهيد داشت و مي‌توانيد در کمتر از ۴۰ دقيقه اين ساندويچ را به آساني در خانه آماده کنيد. طعم بي‌نظير استيک مرغ همراه با پنير اسرم مي‌تواند هر اشتهايي را وسوسه کند. براي تهيه اين استيک مرغ به مواد اوليه‌اي همچون مرغ، روغن زيتون، پنير اسرم و پياز نياز خواهيد داشت. در ادامه همراه باشيد تا طرز تهيه ساندويچ استيک مرغ با پنير اسرم را به شما آموزش دهيم، تا اين ساندويچ خوشمزه را به فهرست غذايي خود اضافه کنيد.

مواد لازم براي تهيه ساندويچ استيک مرغ با پنير اسرم
روغن زيتون دو قاشق غذاخوري
فلفل دلمه‌اي سبزيک عدد
پياز يک عدد

سينه مرغ (چرخ کرده)۴۵۰ گرم
نمک و فلفل سياه به مقدار لازم
پنير اسرم (ورقه‌اي خرد شده) ۲۰۰ گرم
نان باگت دو عدد
طرز تهيه ساندويچ استيک مرغ با پنير اسرم
مرحله اول
ابتدا پياز و فلفل دلمه‌اي را نگيني (قطعات ريز) خرد کنيد. يک قاشق غذاخوري روغن زيتون را در يک ماهيتابه ريخته و روي حرارت ملايم گاز قرار دهيد تا داغ شود. سپس پيازها و فلفل دلمه‌اي سبز خرده شده را به ماهيتابه اضافه کرده و در روغن به مدت هشت تا ۱۰ دقيقه تفت دهيد تا کمي سرخ شده و نرم شوند. سپس ماهيتابه را از روي حرارت برداريد.
مرحله دوم
سينه مرغ را چرخ کنيد. در يک ماهيتابه ديگر، يک قاشق غذاخوري روغن زيتون ريخته و بگذاريد روي حرارت ملايم گاز تا روغن داغ شود. حالا سينه مرغ چرخ کرده را به ماهيتانه و داخل روغن اضافه کنيد. به مدت هشت تا ۱۰ دقيقه مرغ چرخ کرده را داخل روغن تفت دهيد تا ديگر رنگ آن صورتي نباشد و تکه تکه شود.
مرحله سوم
حالا پياز و فلفل دلمه‌اي که تفت داديد را به ماهيتابه مرغ اضافه کنيد و دوباره به آرامي هم بزنيد. به مقدار دلخواه نمک و فلفل سياه براي طعم‌دار کردن مزه آن اضافه کنيد. اگر طعم تند دوست داريد، فلفل سياه بيشتري به غذا اضافه کرده و همه مواد را خوب هم بزنيد.
مرحله چهارم

پنير اسرم را به صورت ورقه‌اي بريده و چهار ورقه پنير را روي مواد داخل ماهيتابه بگذاريد تا آب شود. براي آب شدن پنير به دو تا سه دقيقه زمان نياز خواهيد داشت. پس از آب شدن پنير، مخلوط استيک مرغ شما آماده است. آن را از روي حرارت برداريد.
مرحله پنجم
دو عدد نان باگت را از وسط نصف کنيد تا چهار تکه نان باگت کوچک داشته باشيد. سپس از مخلوط مرغ با پنير اسرم خود در اين نان باگت‌ها به مقدار مساوي بگذاريد. حالا ساندويچ استيک مرغ با پنير اسرم شما آماده است.
منبع: allrecipes

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره