برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رولت کدوي شکم پر پيش غذايي خوشمزه و فوري

منبع
بروزرسانی
 رولت کدوي شکم پر پيش غذايي خوشمزه و فوري

کتاب کاله/ رولت کدوي شکم پر يک اردور خوشمزه و ساده است. مي‌توانيد اين غذا را به همراه پنير گودا تهيه کنيد و آن را به عنوان يک شام مقوي و سبک سرو کنيد و از خوردن آن لذت ببريد.

گودا نوعي پنير طبيعي نيمه سخت است که از شير گاو توليد مي‌شود. اين پنير يکي از معروف‌ترين پنير‌هاي جهان و پر فروش‌ترين پنير هلند است. پنير گودا داراي رايحه‌اي ملايم و گردويي و طعم و بويي شبيه به خامه دارد به همبن دليل براي هر ذائقه‌اي خوشايند و مطلوب است. گودا، پس از حرارت ديدن ذوب مي‌شود و کمي کش مي‌آيد. از پنير گودا در سالاد و صبحانه، تهيه انواع املت، ساندويچ‌هاي گرم و سرد، غذا‌هايي نظير سوفله، پيتزا و لازانيا مي‌توان استفاده کرد.

مواد لازم:

کدو سبز قلمي ورقه‌اي برش خورده چهار عدد
روغن زيتون يک چهارم پيمانه
نعناع و ريحان خرد شده يک چهارم پيمانه
مخلوط مغز تخم آفتابگردان و تخم کاج بو داده شده يک چهارم پيمانه
آب ليمو ترش تازه دو قاشق سوپ خوري
نمک و فلفل سياه به ميزان لازم

پنير گودا  ۲۰۰ گرم

طرز تهيه

ورقه‌هاي کدو سبز را با روغن زيتون مزه‌دار کنيد. سپس آن‌ها را براي مدت ۳۰ دقيقه داخل يخچال قرار دهيد تا روغن زيتون کاملا به خورد کدو‌ها رود.

در اين فاصله که ورقه‌هاي کدو سبز داخل يخچال هستند؛ نعناع، ريحان، مخلوط مغز آفتابگردان و تخم کاج بو داده شده، آب ليمو ترش تازه و مقداري از نمک و فلفل سياه را در ظرفي بريزيد و آن‌ها را با هم، هم بزنيد تا خوب ترکيب شوند.

از مخلوطي که تهيه کرده‌ايد روي کدو‌هاي آماده شده بريزيد سپس يک لايه پنير گودا را روي آن قرار دهيد و کدو‌ها را رول کنيد. رول‌ها را به کمک خلال چوبي محکم ببنديد و آن‌ها را سرو کنيد.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره