. 5 ساعت پیشخوشمزه نهارامروزمون فلافل بامخلفات، نوش نگاه عزیزان ودوستان 😋😋😋😋🍀🍀🌹🌹🌺🌷خدا چقد قشنگ میگه ؛یادت باشه حتی این غم هم میگذره ،انَ معَ العسرِ یُسرا،به همراه هرسختی،آسونی هست ....🌹🌹🌹🌺🌺🌷🌷💫💫💫💫دستپخت کدبانوی عزیزومهربون خونم😋😋🤌🤌🥰😘🫶💕❤️💖🤍🕊💫💫🫶🫶020020