بعضیا میگن...

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
بعضیا میگن...
عکاس خونه/ ارسالی از Fatemeh04 ایرانی هستیم واسلام برای عرب‌هاست ولی دربزرگداشت کریسمس وولنتاین غربی‌هابه دوستاشون هدیه میدن؛میگن ائمه برای عربان ولی نام افرادمعروف خارجی رابلدن؛متن‌هاشون پرازغلط املاییه؛پوشش،سبک زندگی وپرورش حیوان راازفیلم‌های غربی تقلیدمیکنن؛میگن ایرانی‌ایم ولی درگوشی‌ فقط نرم‌افزارخارجی واتساپ،تلگرام واینستادارن؛میگن برای کودک زوده باحجاب بشه ولی زودنیست که کودکشان رافقط کلاس آموزش زبان خارجی بفرستن؛ازایرانی بودن فقط ادعاش رادارن؛برکسی که این بهانه‌ها و توجیحات رادست مردم دادتامنحرفشان کنه لعنت...
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."