عکاس خونه/ ارسالی از __Nazanin__
از کسی که دلش گرفته نپرسید چرا؟!!
آدما وقتی نمیتونن دلیل ناراحتی شونو بیان کنن دلشون میگیره... "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."