عاشق آدمایی هستم که جز خودشون کسیو ندارن :)💎👌

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
عاشق آدمایی هستم که جز خودشون کسیو ندارن :)💎👌
عکاس خونه/ ارسالی از Rezaloon0021 آدمایی که حتی یک رفیق اجتماعی هم در زندگی شخصی ندارن و خودشون رفیق تنهایاشون هستن کم یاب هستند :)⚘️♥️
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."
آخرین خبر | عاشق آدمایی هستم که جز خودشون کسیو ندارن :)💎👌