عکاس خونه/ ارسالی از Rezaloon0021
آدمایی که حتی یک رفیق اجتماعی هم در زندگی شخصی ندارن
و خودشون رفیق تنهایاشون هستن کم یاب هستند :)⚘️♥️ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."