عکاس خونه/ ارسالی از Ti______AmO___S
گالری گوشیم پرشده بوداز عکساش توحالتهای مختلف
تازه یادگرفته بود بافیلترازخودش عکس بندازه...
چندسالی بود که هیچ کدوم ازعکسهای قدیمی رونگاه نکرده بودم
...نمیدونستم عکسهاوخاطرات گوشیهامونم مثل آلبومها یه روز
غبارمیگیره کہ شاید یه روزی از سر بیحوصلگی سری بهشون زدیم... "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."