گاهی برای حسین شدن؛ باید شش ماهه شوی.. کوچک شوی.. بر روی دست

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
گاهی برای حسین شدن؛
باید شش ماهه شوی..
کوچک شوی..
بر روی دست
عکاس خونه/ ارسالی از Fateme__ گاهی برای حسین شدن؛ باید شش ماهه شوی.. کوچک شوی.. بر روی دستانش جای گیری.. طفل باشی اما لشکرش شوی! وقتی او بی یار و یاور است نه سنت، نه جثه ات، نه مکانت، نه زمانت، نه موقعیتت.. هیچ کدام مانعت نشوند برای اینکه جان فدایش شوی... #لبیک_یاحسین
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."