گاهی برای حسین شدن؛
باید شش ماهه شوی..
کوچک شوی..
بر روی دست
عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از Fateme__
گاهی برای حسین شدن؛
باید شش ماهه شوی..
کوچک شوی..
بر روی دستانش جای گیری..
طفل باشی اما
لشکرش شوی!
وقتی او بی یار و یاور است نه سنت، نه جثه ات، نه مکانت، نه زمانت، نه موقعیتت..
هیچ کدام مانعت نشوند برای اینکه جان فدایش شوی...
#لبیک_یاحسین "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."