عکاس خونه/ ارسالی از Rezaloon0021
کیا قکر میکنن من اینجا با خانوم های زیادی رابطه دوست یا هر چیزی که فکر میکنید زیر پستم بنویسید
به دلایل پیام های زیاد بنده با خانوم های سایت
یک عده فکر میکنن خبری هست و من دروغ میگم تنها هستم
این زیر نظر یا دیدگاهت بدون سانسور اما صادقانه بنویس
از کسی هم ناراحت نمیشم ؟؟؟ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."