چرا وقتی مثل خودتون باهاتون رفتارمیکنیم ناراحت میشین از خودت
عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از Princessss
چرا وقتی خودتون باهاتون رفتار میکنیم ناراحت میشین از خودتون بدتون میاد ؟! "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."