عکاس خونه/ ارسالی از Fatemeh04
چگونه درثواب عزاداری امام زمان ارواحنا فداه درمحرم سهیم باشیم؟🔹 قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله علیه و اله :
◼️ هرکس به عزاداری تسلیت بگوید، به اندازه اجر آن عزادار بدون این که از اجر او کاسته شود به تسلیت گوینده اجر داده می شود.
📚 الکافی، ج ۳ ص ۲۰۵
◼️ در عزاداری ها به صاحب این عزا امام زمان عجل الله تعالی فرجه اینگونه تسلیت بگوییم:
آجَرَکَ الله یا بَقیَّهَ الله فی مُصیبَة جدک الحسین علیه السلام "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."