تسلیت🖤🏴😭🤦‍♀️

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
تسلیت🖤🏴😭🤦‍♀️
عکاس خونه/ ارسالی از Fatemeh04 چگونه درثواب عزاداری امام زمان ارواحنا فداه درمحرم سهیم باشیم؟🔹 قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله علیه و اله : ◼️ هرکس به عزاداری تسلیت بگوید، به اندازه اجر آن عزادار بدون این که از اجر او کاسته شود به تسلیت گوینده اجر داده می شود. 📚 الکافی، ج ۳ ص ۲۰۵ ◼️ در عزاداری ها به صاحب این عزا امام زمان عجل الله تعالی فرجه اینگونه تسلیت بگوییم: آجَرَکَ الله یا بَقیَّهَ الله فی مُصیبَة جدک الحسین علیه السلام
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."