عکاس خونه/ ارسالی از _A____
برا تو که پای اپراتو ر هستی میگم میدونی امنیت ما بخاطر همین شهداست میتونی برنامه ای درست کنی در حق شهدا نشون از قدر دانی باشه؟؟؟؟ابنا سوال نیست هدفه شما پشت امیالتونگذاشتید اجاره چاپنمیدی "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."