عکاس خونه/ ارسالی از mahtab__banoo
بچه هامو حموم دادم،بنسای م بچه داده🧿،چه حسّ خوبی داره آدم نوه هاش رو خودش بزرگ کنه🧿!یه پرنسس معماری که ازقضای روزگار،هرگز،هیچ رقمه،محال ممکن،به هیچ عنوان،به هیچ وجه من الوج،ازنشدنی های روزگار،قصد ازدواج ندارن!!!ولی یکی دوباری هم گفتن؛بچه هامو میارم خودت بزرگ کنی،من نه وقتشو دارم نه حوصلشو،پنجشنبه هام ازصبح میام خونت،قابلمه غذاهای طول هفته موکه واسم آماده کردی روبابچه هام ببرم🫰😅 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."