عکاس خونه/ ارسالی از M_____________________________
رنجیدم و خندیدم و از درد نگفتم
از آنچه که دنیا به سرم آورد نگفتم
با هیچ کسی غیر خدا هیچ زمانی
از آنچه که او با دل من کرد نگفتم :)
الهی شکرت🤲🤲 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."