به رسم ادب.. السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ 🖤🏴

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
به رسم ادب.. السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ
🖤🏴
عکاس خونه/ ارسالی از J2687953 به رسم ادب 🏴 🏴 السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ 🏴 وَ عَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ 🏴 عَلَیْکُمْ مِنّی جَمیعاً سَلامُ اللّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیلُ وَ النَّهارُ 🏴 وَ لا جَعَلَهُ اللّهُ آخِرَ العَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ 🏴 السَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ 🏴 وَ عَلَی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ 🏴 وَ عَلَی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ 🏴 وَ عَلَی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 🏴 🖤
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."