به رسم ادب.. السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ
🖤🏴

عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از J2687953
به رسم ادب 🏴
🏴 السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ
🏴 وَ عَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ
🏴 عَلَیْکُمْ مِنّی جَمیعاً سَلامُ اللّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیلُ وَ النَّهارُ
🏴 وَ لا جَعَلَهُ اللّهُ آخِرَ العَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ
🏴 السَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ
🏴 وَ عَلَی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
🏴 وَ عَلَی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
🏴 وَ عَلَی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 🏴 🖤
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."