تو میتونی تو زندگیت دوتا زاویه ی دید داشته باشی،یکی اینکه بشینی و غصه ی نداشته هاتو بخوری،یکی اینکه با داشته هات حال کنی و برای نداشته هات تلاش...حالا خود دانی چون با غم خوردن به هیچکدوممون کاپ و مدالی نمیدن... 13 دقیقه پیش