عکاس خونه/ ارسالی از Liinda
یه ده دقیقه باخودت خلوت کن ،همه ذهنتو خالی کن فکر کن به خودت به ادمی که الان هستی...ببین چی ساختی ازخودت؟ هرچی هستی ساخته دست شخص خودته ... اگر خیلی قوی هستی ، مودبی،آرومی،باشخصیتی،قوانین رفتاری داری برای خود،چهارچوب محکم داری درزندگیت،و خلاصه اون ادم حسابیه شدی ...افرین بهت دمت گرم....
اما اگر یه ادم بااسترس، نگران، ترسو، پرخاشگر، حسود، دورو ،وهزاران اخلاق بد داری شک نکن ساخته دست شخص خودتی چون خودت داری به روحت غذا میدی و رشد میکنه...
حالا به کاردست خودت که شخصیتته چندمیدی؟ "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."