عکاس خونه/ ارسالی از Liinda
زندگی یک کوه است...
همه آرزوی دیدنِ قله را دارند، اما کمتر کسی حاضر است بهای رسیدن به آن را بپردازد.
در مسیرِ صعود، زندگی از تو آدمها، وابستگیها، غرور، ترس و حتی بخشی از وجودت را میگیرد؛ اما در عوض، آرامشی را به تو میبخشد که هیچچیزِ این دنیا توانِ گرفتنش را ندارد.
شاید رازِ قله همین باشد؛
هرچه بالاتر میروی، کمتر «دارایی» جمع میکنی و بیشتر «خودت» را پیدا میکنی.
پس نگران شکست ها ،اشک ها،غم ها، زمین خوردنهایت نباش..
چون بهای رسیدن به ارامش و تکامل روحت رامیپردازی... "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."