عکاس خونه/ ارسالی از 𝔟𝔞𝔥𝔞𝔯
مرسی ک همیشه کنارم بودی هستی داداشم دنیا یه دونه از این داداشیا به همه بدهکاره خوش بدرخشی کنار سوگندمن❤داخل پرانتز تیمور لنگ خودمی داداشی😂 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."