عکاس خونه/ ارسالی از Qaseedak
بیم است که سودایت دیوانه کند ما/ را در شهر به بدنامی افسانه کند ما را /بهر تو ز عقل و دین بیگانه شدم آری /ترسم که غمت از جان بیگانه کند ما را... "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."