عکاس خونه/ ارسالی از A_iran_A
آخه چرا🙃باید کار ب اینجا بکشه،تو ک تو مرام ومعرفت بیست بودی،روزگار باتو چ کردع،که با بچه ها همچین رفتاری میکنی،من تا حدودی تو جریان هستم ک باهات بد گفتن وبد رفتاری کردن ولی نباید هرچی راز واسرار هرکسی ک باهاش لج افتادی جاربزنی وبرا خودت جنگ اعصاب درست کنی،ازت میخام تمومش کنی وهرچی اتفاق افتاده بریزی دور،دنیای مجازی پشیزی ارزش ندارع ک بخای بار اون دنیاتو سنگین کنی،سعی کن همیشه ب نیکی ازت یاد کنن🙏🙌ببخش ک پست گذاشتم ولی صلاح دیدم بنا ب اتفاقاتی ک افتاده ،اینکارو بکنم ک شاید ی تلنگری بهت بخورع "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."