NO comment

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
NO comment
عکاس خونه/ ارسالی از 0o0o0o0o0o0oo0o0 تو فرزند من هستی .درهای فیض و بخشش خود رو بر تو گشودم.زیرا پذیرفتهء من هستی، خالق نفسهای تو هستم .در محبت من ایمن هستی، نظر مردم هویت تو نیست هویت واقعی تو در نام مقدس من است ک به آن تعلق داری. هویت خود را براساس ترس یا نظر دیگران و خواست دیگران نیست..هویت تو خون پاک یس ک هیچوقت ان رو بی هویت نمیسازی. همون خون مقدسی ک در رگهای توست و فخرمن ک تو فرزند من هستی. من تو رو با اسم خود برکت میدم و از تو محافظت میکنم.رحمت من برتو و خانوادهت من خدای تو هستم و به تو میگویم من باتوهستم ایمان تو قدرتوست ✝️
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."