خدایا شکرت،خدایا… قصه وکالت را زیاد شنیده ام اما قصه وکیلی چون تو را نه… تو که وکیل باشی همه حق ها گرفتنی است پرونده ای که تو وکیلش باشی قصه اش ستودنی است…

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
خدایا شکرت،خدایا…

قصه وکالت را زیاد شنیده ام

اما قصه وکیلی چون تو را نه…

تو که وکیل باشی

همه حق ها گرفتنی است

پرونده ای که تو وکیلش باشی

قصه اش ستودنی است…
عکاس خونه/ ارسالی از AzziTA خدایا شکرت،خدایا… قصه وکالت را زیاد شنیده ام اما قصه وکیلی چون تو را نه… تو که وکیل باشی همه حق ها گرفتنی است پرونده ای که تو وکیلش باشی قصه اش ستودنی است…
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."