عکاس خونه/ ارسالی از fatiii135
می روی..وفقط یک سلام...گاهی یک خداحافظی..
نه......این....انصاف نیست...من ویک دنیاعشق..
تو...ویک دنیا بی تفاوتی "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."