ڪی گفتہ ڪه... مرور زمان درمان هر دردیه؟! من میگم نه...! حتی زمانم ڪاری از دستش برنمیاد جای خالی بعضی آدما توی زندگیمون... همیشہ درد میڪنه! همیشه...!💔😢

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
ڪی گفتہ ڪه...
مرور زمان درمان هر دردیه؟!
من میگم نه...!
حتی زمانم ڪاری از دستش برنمیاد
جای خالی بعضی آدما توی زندگیمون...
همیشہ درد میڪنه!
همیشه...!💔😢
عکاس خونه/ ارسالی از soory ڪی گفتہ ڪه... مرور زمان درمان هر دردیه؟! من میگم نه...! حتی زمانم ڪاری از دستش برنمیاد جای خالی بعضی آدما توی زندگیمون... همیشہ درد میڪنه! همیشه...!💔😢
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."