ڪی گفتہ ڪه...
مرور زمان درمان هر دردیه؟!
من میگم نه...!
حتی زمانم ڪاری از دستش برنمیاد
جای خالی بعضی آدما توی زندگیمون...
همیشہ درد میڪنه!
همیشه...!💔😢
عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از soory
ڪی گفتہ ڪه...
مرور زمان درمان هر دردیه؟!
من میگم نه...!
حتی زمانم ڪاری از دستش برنمیاد
جای خالی بعضی آدما توی زندگیمون...
همیشہ درد میڪنه!
همیشه...!💔😢 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."