عکاس خونه/ ارسالی از *سردارآریایی*
🥀تاسـوعا رفت
🥀عاشـورا رفت
در برخی موارد؛؛؛
🥀عکسِ پروفایلا عوض شد
🥀اسمِ گروهها تغییر کرد.
🥀بعضیا از کانالهای مذهبی لفت دادن
پیراهن مشکیا دراومد
🥀جوکها شروع شد
آهنگ گوش کردنا آغاز شد
🥀ولی غمهای زینب تازه شروع شد
یتیمی تازه شروع شد💔
🥀اسیر بودن،کتک خوردن،
🥀بیحرمتی به اهل بیت
تازه شروع شده
😭امان از دل زینب
🥀فقط یادمون باشه هی نگیم
🥀إن شاءالله بریم کربلا
چون کربلا رو
🥀باید از بی بی زینب(س) خواست
مبادا که پیشش رو سیاه باشیم😞 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."