عکاس خونه/ ارسالی از هادی بوشهری
بچه که بودیم به گل شقایق که فصل بهار سبز میشد میگفتیم گل کره دز علتش نفهمیدم چرا همچی اسمی داره هنوز هم نمیدونم 😄 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."