به روم نمیارم اما یه گوشه از قلبم برای تموم چیزایی که حقم نبود ولی به بدترین شکل تجربشون کردم درد میکنه...🖤

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
به روم نمیارم اما یه گوشه از قلبم برای تموم چیزایی که حقم نبود ولی به بدترین شکل تجربشون کردم درد میکنه...🖤
عکاس خونه/ ارسالی از amirALi_002026 به روم نمیارم اما یه گوشه از قلبم برای تموم چیزایی که حقم نبود ولی به بدترین شکل تجربشون کردم درد میکنه...🖤
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."