عکاس خونه/ ارسالی از *سردارآریایی*
سلام امام زمانم🧡🌱
🥀 دِلـــــم تَنگ أست این روزهـــــا...
یَقین دٰارم که میدٰانی
صـِــــدای غُربـــــت مَن را؛
أز احسٰاسم تُو میخٰوانی
🥀 شُدم أز دَرد تنهـــــایی،
گُلی پَژمـُــــرده و غَمگین
بیٰا ای أبـــــر پٰاییزم،
که دَردم رٰا تُو میدٰانی
امام زمان (عج)
الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِلوَلــیِّڪَاَلْفــَرَجْبحق حضرت زینبکبرۍسلاماللهعلیها🖤🍃
🥀 صدای گریه تان پیر کرده عالم را
بیا که با تو بپوشم لباس ماتم را 🥀 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."