عکاس خونه/ ارسالی از دخترپاییز🍁
خدایا دقیق یادم نیست آخرین بار کی خود را پیدا کردم،اما خوب یادم هست،هرگاه که گم شدم،دستم در دست تو نبود...🥀 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."