عکاس خونه/ ارسالی از ghalandar_mirza
جای این قهوه فنجان که به آن لب نزدی/
تلخ بود این که به جان لب،برسانی،بروی/باشد این جان من و این تو،بکشم راحت باش/ولی ای کاش که این شعر بخوانی، بروی... "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."