عکاس خونه/ ارسالی از ____Sogol
زندگی زیباست🌸🦋
اگر توانم باشد که یک دل را از شکستن باز دارم
به بیهودگی زندگی نخواهم کرد🌻
اگر یارای آن داشته باشم که یک تن را از رنج برهانم
یا دردی را تسکین بخشم🥰
یا انسانی تنها را یاری کنم
که دیگر بار بسوی شادی باز گردد
به عبث زندگی نخواهم کرد🥰🎀
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."